nedeľa 30. septembra 2012

Len tak....

Dňa 29.9.2012 sme sa stretli v Miloslavovej zemi "len tak". Vymenili sme si najnovšie recepty a chute (naša hroznová foccacia a jabĺčkový koláč od Ľudky), na ohni sme si opiekli mäsovo-ovocné špízy a strávili spolu príjemný upršaný večer. 

V októbri sa stretneme v Miloslavovej zemi minimálne na nasledujúcich akciách:
7.10.2012 po Šarkaniáde a Jesennej výstave
27.10.2012 na už tradičnom stretnutí v maskách (Halloween) spojeným so súťažou o najoriginálnejšiu masku. 

Tešíme sa na vás! Prídete??

4 komentáre:

  1. Drahá Miloslavova zem! Žiješ v "mojom bezprostrednom susedstve", no nikdy som na Teba nevstúpila, hoci tak veľmi po tom túžim! Zlé klížske jazyky mi povedali, že vraj je tam vstup len pre "privilegovaných". :-( To ma veľmi mrzí, je to vôbec pravda?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Drahá Anonymná,

    sama píšeš, že ide o zlé jazyky. Kľudne sa zajtra zastav aj s rodinou na pizzu alebo kávičku a koláčik. Budeme určite len radi!

    PS: poznávacie znamenie je úsmev na tvári. Takže Ťa čakáme :)

    Tvoji susedia z MZ

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeeeem pekne!
      Potešili ste moje srdiečko! Už to ale "zajtra" bohužiaľ,nestihnem! :-( Prídem vtedy, keď sa budem nachádzať v tej "krásnej" lokalite, teraky som totiž mimo /tento svet:-(/.
      prosím Vás a je možné tam vstúpiť kedykoľvek, alebo sú tam nejaké otváracie hodiny?
      Ďakujem a tešííííííím sa! Cmúúúky! :-)

      Odstrániť
    2. Vždy je dobré dopredu sa nahlásiť. Návštevy prijímame väčšinou v piatok večer, v sobotu, alebo v nedeľu poobede..
      Pekný deň želá MZ

      Odstrániť